Íratkozzon fel a hírlevelünkre, hogy ne maradjon le a kedvezményekről és az újdonságiankról!
Folyamatosan törekszünk arra, hogy a megrendelt áru mihamarabb eljusson Önhöz a legkedvezőbb áron.
1. Helyi raktárunkból 1-2 munkanapon belül fel tudjuk adni a rendelt csomagját
2. Kinti raktárból behozandó tételek feladása általában 5-7 munkanapon belül történik.
Nagy helyi készlettel rendelkezünk, de kérjük, vegyék figyelembe, hogy a gyár széles választéka miatt nem minden szín és méret érhető el azonnal a magyarországi raktárról. A webshopban elérhető készlet a helyi és a gyári raktári árut együttesen mutatja. Ritkán előfordulhat, hogy rendelésekor a termék rendelkezésre álló készletet mutat, de később mégsem tudunk szállítani, mivel az Ön rendelése nem “foglalja” a készletet a gyári raktárban, így mire feldolgozásra kerül, átmenetileg elfogy. Ez a jelentősen megnövekedett kereslet és az alapanyaghiány következménye. A termelés folyamatos, a gyárból hetente, gyakran hetente többször is kapunk árut, ezért általában nem kell sokat várni a rendelt termékre. Azonban a fentiek miatt bizonyos esetekben később tudjuk csak feladni csomagját. Nagyobb késés esetén tájékoztatjuk a késés okáról, mértékéről és a várható szállítási időpontról. Az év végi időszakban gyakrabban előfordulhatnak csúszások és nem mindig áll módunkban külön értesítést küldeni a késésről. Természetesen, ha a határidő nem felel meg, elállhat a szerződéstől. Igyekszünk mindenkinek a lehető leghamarabb teljesíteni. Megértésüket és türelmüket nagyon köszönjük!
Kérhet házhozszállítást GLS futárszolgálattal. Ennek a díja 1900 forint. A díj Magyarország területén belül érvényes. A szállítás ingyenes 45 000 Ft feletti vásárlás esetén.
GLS igénybevétele esetén a csomagot utánvéttel a feladást követően másnap megkapja, banki átutalásos fizetési mód esetén a teljes összeg beérkezése után adjuk fel az árut, ezután következő munkanapon szállítjuk ki a megadott címre.
Csomagját FOXPOST szolgáltatással is fel tudjuk adni.
Automatába történő szállításkor a csomag átvételi pontra érkezése után a szolgáltató SMS-ben értesíti a címzettet és az üzenetben küld egy egyedi azonosító kódot, amely segítségével nyithatja ki az automata megfelelő ajtaját.
A nyitókóddal bárki átveheti a csomagot az automatából. A csomag felvételére 3 nap áll rendelkezésre! Az utánvét összegét az automatáknál csak bankkártyával lehet fizetni. FOXPOST automatába szállítás díja 1290 forint. 45 000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes.
FOXPOST automatába történő kiszállítást is általában 2-3 munkanapon belül tudjuk teljesíteni, de a szolgáltató csúszásáért a felelősséget nem áll módunkban vállalni. Az automatába történt feladásról e-mailben tájékoztatjuk.
Előzetes egyeztetés után lehetőség van a csomag személyes átvételére székhelyünkön. Ebben az esetben nincs kiszállítási díj, az átvétel ingyenes. Ha ezt a módot választja, készpénzben kérjük az áru ellenértékét, bankkártyát egyelőre nem áll módunkban elfogadni. Természetesen átvétel előtt átutalással is kiegyenlítheti a számlát, az összeg befolyása után tudjuk az árut átadni.
Jelenleg készpénzben, banki átutalással, Simple Pay kártyás fizetéssel és utánvéttel tudja kiegyenlíteni az áru értékét. Utánvét esetében a GLS futárnál lehetőség van bankkártyás fizetésre. A FOXPOST automatáknál kizárólag bankkártyával tud fizetni. Készpénzben a személyes átvételkor és a GLS futárnál fizethet.
Bankszámlaszámunk: OTP Bank 11701011-21453740
Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy a kiszállított termékekről minden esetben számlát állítunk ki, melyet rendszerünk automatikusan elküld az Önök részére a rendeléskor megadott email címre. A kiszállított csomagban ezért a korábbiakkal ellentétben nem küldünk nyomtatott számlát. Megértésüket köszönjük.
Minden esetben törekszünk, hogy Ügyfeleink a termékeinkkel maximálisan meg legyenek elégedve. A szálgyártástól a termék csomagolásáig a folyamat szigorúan ellenőrzött. Nagy figyelmet fordítunk arra, hogy kifogástalan termékek kerüljenek a vásárlóinkhoz, hiszen hosszú távon számítunk az ügyfeleinkre. Előfordulhat azonban, hogy mégis hibás termék kerül kiszállításra. Kérjük, hogy ezt a problémát mihamarabb jelezze nekünk.
Hibás áru esetén kérheti a termék cseréjét ugyanolyan termékre, de választhat helyette másik terméket is. Ha a másik termék értéke magasabb a reklamált termék értékénél, akkor a különbözetet átutalással vagy utánvéttel készpénzben a futárnak kell kifizetni. Ebben az esetben futárral kiküldjük Önnek a csereterméket, és a futárnak oda tudja adni a visszaküldendő terméket. Ha a hibás termék kapcsán eláll a szerződéstől, akkor küldje vissza a terméket és a vételárat a visszaküldés költségével együtt Önnek a hibás áru kézhezvételétől számított 14 napon belül visszautaljuk. Ne felejtse el megadni bankszámlaszámát, ahová utalni tudunk.
Ha a választott másik termék olcsóbb, mint az eredeti hibás termék, akkor a két vételár különbözetét természetesen visszautaljuk az Ön részére. El is állhat a szerződéstől. Ebben az esetben a vételárat a szállítás költségével együtt megtérítjük.
Akkor is kérheti a termék cseréjét és visszavételét, ha nem hibás termékről van szó, csak meggondolta magát és eláll a szerződéstől. Az átvételtől számított 14 napon belül jelezze felénk a döntését a visszaküldési űrlap kitöltésével. Az elállás megindoklása nem kötelező, de örülnénk, ha döntésének okait megosztaná velünk, hogy a jövőben minél jobban tudjuk kiszolgálni Önöket. Az áru ellenértékét az Ön által megadott bankszámlaszámra visszautaljuk a termék visszaérkezése után 14 napon belül.
Csak eredeti, ép csomagolásban visszaküldött, címkével ellátott, sértetlen árut áll módunkban visszavenni, amit még nem vett használatba. A csomagolást ne tépje fel, ne ragasszon rá semmit! A visszaküldött áru sértetlenségét (termék sértetlensége, eredeti csomagolása) munkatársunk ellenőrzi, mely folyamatot a csomag kibontásától az átvizsgálásáig videokamerával rögzítünk a félreértések elkerülése végett. Ha Ön a terméket használatba vette, illetve nem tudja hiánytalan csomagolásban, sérülésmentesen visszajuttatni, a címkét eltávolította, akkor nem áll módunkban visszavenni és a vételárat visszafizetni.
Ha a csomag átvételekor sérülést talál a dobozon, kérjük rögtön az átvétel pillanatában jelezze a futárnak, akivel kárjegyzőkönyvet kell felvenni. Jegyzőkönyv hiányában nem tudunk szállítást érintő reklamációt elfogadni.
Amennyiben a termékről felbontás után derül ki, hogy bizonyítottan sérült és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a terméket a fentiek szerint ingyenesen kicseréljük.
Egészségügyi okokból a fehérneműk és zoknik esetében csak a hibás áruk cseréjére van lehetőség.
Reméljük, hogy termékeinkkel és az esetleges reklamációs ügyintézésünkkel meg lesz elégedve és sokáig az ügyfeleink között tisztelhetjük Önt. Jó vásárlást!
1. Először is a visszaküldés menetének meggyorsítása érdekében kérjük töltse ki az alábbi ürlapot! Az üzenet mezőben ne felejtsen el kitérni a termék(ek) pontos nevére és specifikációjára (szín, méret), hogy pontosan tudjuk mire szeretné cserélni. Elállás esetén ezt a mezőt üresen hagyhatja vagy leírhatja az elállás okát ha szeretné.
2. Az űrlap elküldése után, nincs más teendője, mint a kérdéses árut eljuttatni hozzánk. Ennek több módja van. Az árut elküldheti egy Ön által választott szállítási módon. A visszaküldés költsége Önt terheli.
Kérjük, hogy a visszaküldeni kívánt csomagon tüntesse fel a rendelésszámát a gyorsabb feldolgozás érdekében!
Székhelyünk címe:
BRUBECK Magyarország Kft
2097 Pilisborosjenő
Ezüsthegyi út 2/a
vagy
Ha FOXPOST automatán keresztül rendelt, akkor az eredeti megrendeléshez tartozó nyitókóddal ki tudja nyitni annak a csomagautomatának az ajtaját, amibe rendelése érkezett. A kód 14 napig érvényes. Így a visszaküldés díja 990Ft, amit az automatánál tud kifizetni bankkártyával.
Ezen kívül külön is feladhatja a csomagot FOXPOST-al a Pilisborosjenő Coop automatába.