SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

Kiszállítás

Kedves vásárlóink!
Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy webáruházunk csak 5000 forint (fuvardíj nélkül értendő) feletti értéket szállít ki. Webshopunk jelenleg csak Magyarország területén belül vállal szállítást. Külföldi kiszállítással kapcsolatosan vegye fel velünk a kapcsolatot az info@brubecksport.hu címen!

Folyamatosan törekszünk arra, hogy a megrendelt áru mihamarabb eljusson Önhöz a legkedvezőbb áron. 

SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐ

A termékek szállítási ideje függ attól, hogy melyik raktárunkban találhatóak:

1. Helyi raktárunkból  1-2 munkanapon belül fel tudjuk adni a rendelt csomagját
2. Kinti raktárból behozandó tételek feladása általában 5-7 munkanapon belül történik.

Nagy helyi készlettel rendelkezünk, de kérjük, vegyék figyelembe, hogy a gyár széles választéka miatt nem minden szín és méret érhető el azonnal a magyarországi raktárról. A webshopban elérhető készlet a helyi és a gyári raktári árut együttesen mutatja. Ritkán előfordulhat, hogy rendelésekor a termék rendelkezésre álló készletet mutat, de később mégsem tudunk szállítani, mivel az Ön rendelése nem “foglalja” a készletet a gyári raktárban, így mire feldolgozásra kerül, átmenetileg elfogy. Ez a jelentősen megnövekedett kereslet és az alapanyaghiány következménye. A termelés folyamatos, a gyárból hetente, gyakran hetente többször is kapunk árut, ezért általában nem kell sokat várni a rendelt termékre. Azonban a fentiek miatt bizonyos esetekben később tudjuk csak feladni csomagját. Nagyobb késés esetén tájékoztatjuk a késés okáról, mértékéről és a várható szállítási időpontról. Az év végi időszakban gyakrabban előfordulhatnak csúszások és nem mindig áll módunkban külön értesítést küldeni a késésről. Természetesen, ha a határidő nem felel meg, elállhat a szerződéstől. Igyekszünk mindenkinek a lehető leghamarabb teljesíteni. Megértésüket és türelmüket nagyon köszönjük! 

Ha bármilyen oknál fogva nem kapja meg az árut a megadott határidőn belül, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot!
 
 

Szállítási módok

logo thumb

Kérhet házhozszállítást GLS futárszolgálattal. Ennek a díja 1900 forint.  A díj Magyarország területén belül érvényes. A szállítás ingyenes 45 000 Ft feletti vásárlás esetén. 

GLS igénybevétele esetén a csomagot utánvéttel a feladást követően másnap megkapja, banki átutalásos fizetési mód esetén a teljes összeg beérkezése után adjuk fel az árut, ezután következő munkanapon szállítjuk ki a megadott címre.

A futár munkanapokon érkezik 8-17 óráig, ezért érdemes olyan címet megadni, ahol napközben tartózkodik. Sajnos a kézbesítés időpontját nem áll módunkban egyeztetni. 
foxpost logo

Csomagját FOXPOST szolgáltatással is fel tudjuk adni.

Automatába történő szállításkor a csomag átvételi pontra érkezése után a szolgáltató SMS-ben értesíti a címzettet és az üzenetben küld egy egyedi azonosító kódot, amely segítségével nyithatja ki az automata megfelelő ajtaját.

A nyitókóddal bárki átveheti a csomagot az automatából. A csomag felvételére 3 nap áll rendelkezésre! Az utánvét összegét az automatáknál csak bankkártyával lehet fizetni.  FOXPOST automatába szállítás díja 1290 forint. 45 000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes. 

FOXPOST automatába történő kiszállítást is általában 2-3 munkanapon belül tudjuk teljesíteni, de a szolgáltató csúszásáért a felelősséget nem áll módunkban vállalni. Az automatába történt feladásról e-mailben tájékoztatjuk. 

Előzetes egyeztetés után lehetőség van a csomag személyes átvételére székhelyünkön. Ebben az esetben nincs kiszállítási díj, az átvétel ingyenes. Ha ezt a módot választja, készpénzben kérjük az áru ellenértékét, bankkártyát egyelőre nem áll módunkban elfogadni. Természetesen átvétel előtt átutalással is kiegyenlítheti a számlát, az összeg befolyása után tudjuk az árut átadni. 

 

Fizetési módok

Jelenleg készpénzben, banki átutalással, Simple Pay kártyás fizetéssel és utánvéttel tudja kiegyenlíteni az áru értékét. Utánvét esetében a GLS futárnál lehetőség van bankkártyás fizetésre. A FOXPOST automatáknál kizárólag bankkártyával tud fizetni. Készpénzben a személyes átvételkor és a GLS futárnál fizethet.  

Bankszámlaszámunk: OTP Bank 11701011-21453740  

Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy a kiszállított termékekről minden esetben számlát állítunk ki, melyet rendszerünk automatikusan elküld az Önök részére a rendeléskor megadott email címre. A kiszállított csomagban ezért a korábbiakkal ellentétben nem küldünk nyomtatott számlát. Megértésüket köszönjük.

Reklamáció, visszaküldés

REKLAMÁCIÓ

Minden esetben törekszünk, hogy Ügyfeleink a termékeinkkel maximálisan meg legyenek elégedve. A szálgyártástól a termék csomagolásáig a folyamat szigorúan ellenőrzött. Nagy figyelmet fordítunk arra, hogy kifogástalan termékek kerüljenek a vásárlóinkhoz, hiszen hosszú távon számítunk az ügyfeleinkre. Előfordulhat azonban, hogy mégis hibás termék kerül kiszállításra. Kérjük, hogy ezt a problémát mihamarabb jelezze nekünk.

 

Hibás áru

Hibás áru esetén kérheti a termék cseréjét ugyanolyan termékre, de választhat helyette másik terméket is. Ha a másik termék értéke magasabb a reklamált termék értékénél, akkor a különbözetet átutalással vagy utánvéttel készpénzben a futárnak kell kifizetni. Ebben az esetben futárral kiküldjük Önnek a csereterméket, és a futárnak oda tudja adni a visszaküldendő terméket. Ha a hibás termék kapcsán eláll a szerződéstől, akkor küldje vissza a terméket és a vételárat a visszaküldés költségével együtt Önnek a hibás áru kézhezvételétől számított 14 napon belül visszautaljuk. Ne felejtse el megadni bankszámlaszámát, ahová utalni tudunk.
Ha a választott másik termék olcsóbb, mint az eredeti hibás termék, akkor a két vételár különbözetét természetesen visszautaljuk az Ön részére. El is állhat a szerződéstől.  Ebben az esetben a vételárat a szállítás költségével együtt megtérítjük. 

 

Elállás / Visszavét

Akkor is kérheti a termék cseréjét és visszavételét, ha nem hibás termékről van szó, csak meggondolta magát és eláll a szerződéstől. Az átvételtől számított 14 napon belül jelezze felénk a döntését a visszaküldési űrlap kitöltésével.  Az elállás megindoklása nem kötelező, de örülnénk, ha döntésének okait megosztaná velünk, hogy a jövőben minél jobban tudjuk kiszolgálni Önöket. Az áru ellenértékét az Ön által megadott bankszámlaszámra visszautaljuk a termék visszaérkezése után 14 napon belül. 

 

Cserefeltételek/Visszavét feltételek

Csak eredeti, ép csomagolásban visszaküldött, címkével ellátott, sértetlen árut áll módunkban visszavenni, amit még nem vett használatba. A csomagolást ne tépje fel, ne ragasszon rá semmit! A visszaküldött áru sértetlenségét (termék sértetlensége, eredeti csomagolása) munkatársunk ellenőrzi, mely folyamatot a csomag kibontásától az átvizsgálásáig videokamerával rögzítünk a félreértések elkerülése végett. Ha Ön a terméket használatba vette, illetve nem tudja hiánytalan csomagolásban, sérülésmentesen visszajuttatni, a címkét eltávolította, akkor nem áll módunkban visszavenni és a vételárat visszafizetni. 

Ha a csomag átvételekor sérülést talál a dobozon, kérjük rögtön az átvétel pillanatában jelezze a futárnak, akivel kárjegyzőkönyvet kell felvenni. Jegyzőkönyv hiányában nem tudunk szállítást érintő reklamációt elfogadni.

Amennyiben a termékről felbontás után derül ki, hogy bizonyítottan sérült és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a terméket a fentiek szerint ingyenesen kicseréljük.

Egészségügyi okokból a fehérneműk és zoknik esetében csak a hibás áruk cseréjére van lehetőség.

Reméljük, hogy termékeinkkel és az esetleges reklamációs ügyintézésünkkel meg lesz elégedve és sokáig az ügyfeleink között tisztelhetjük Önt. Jó vásárlást!

 

Visszaküldés menete

1. Először is a visszaküldés menetének meggyorsítása érdekében kérjük töltse ki az alábbi ürlapot! Az üzenet mezőben ne felejtsen el kitérni a termék(ek) pontos nevére és specifikációjára (szín, méret), hogy pontosan tudjuk mire szeretné cserélni. Elállás esetén ezt a mezőt üresen hagyhatja vagy leírhatja az elállás okát ha szeretné.

Visszaküldési űrlap






    2. Az űrlap elküldése után, nincs más teendője, mint a kérdéses árut eljuttatni hozzánk. Ennek több módja van. Az árut elküldheti egy Ön által választott szállítási módon. A visszaküldés költsége Önt terheli.

    Kérjük, hogy a visszaküldeni kívánt csomagon tüntesse fel a rendelésszámát a gyorsabb feldolgozás érdekében!

    Székhelyünk címe:

    BRUBECK Magyarország Kft 
    2097 Pilisborosjenő
    Ezüsthegyi út 2/a

    vagy

    Ha FOXPOST automatán keresztül rendelt, akkor az eredeti megrendeléshez tartozó nyitókóddal ki tudja nyitni annak a csomagautomatának az ajtaját, amibe rendelése érkezett. A kód 14 napig érvényes. Így a visszaküldés díja 990Ft, amit az automatánál tud kifizetni bankkártyával.

    Ezen kívül külön is feladhatja a csomagot FOXPOST-al a Pilisborosjenő Coop automatába.